woensdag 28 september 2016

Dutch Doobadoo - Lovely Baby Trein

Nieuw van Dutch Doobadoo is deze nieuwe Card Art mal van de trein, wat is dit weer een leuk model hé? Ik heb dit keer een geboortekaartje voor een jongetje ervan gemaakt.


Het papier wat ik heb gebruikt komt uit het nieuwe Lovely Baby van CraftEmotions. Wat een super leuk paperpad is dit weer. In het pakket zitten 8 A4 designvellen en 3 vellen met knipplaatjes die je kan verwerken op je creatie.

Ik ben begonnen met de trein over te nemen op wit kaartkarton en daarna op designpapier.


De Cardboard Art fopspeen van Dutch Doobadoo past er ook echt super goed bij. Ik heb de bovenkant eraf gehaald zodat je een mooie stoere speen krijgt.
Verder nog wat organzalint, wit scrappersfloss en een knoopje verwerkt op de trein.

PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Trein Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen



Het plaatje komt uit het paperpad. Deze kan je in 3D opbouwen. Achter het plaatje heb ik nog een wit taartrandje geplakt en een paar kleine witte bloemetjes.

De tekst "een zoon" is gemaakt met de alfabet stans van CraftEmotions. Ik heb eerst wat Easy Connect Craft tape achter het cardstock geplakt en daarna uitgestansd, zodat je kleine stickers maakt van het alfabet.

Ik hoop dat ik jullie met deze Baby Trein weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Trein Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen  CraftEmotions - Paperpad Lovely Baby Taartrand klein - 10 stuks Stansmal CraftEmotions - kleine letters Card 5x10cm CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm Scrappersfloss Karen Foster - Bone



2 opmerkingen:

  1. Jenine this is just super adorable and I love the teddy in the pram. This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend schattig en mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX