maandag 11 juli 2016

Studio Light - Diorama Summer at the Beach

Vandaag wil ik jullie dit zomerse kaartje laten zien, gemaakt met de Diorama blokken van Studio Light. Deze blokken zijn ideaal voor als je geen stansmachine hebt, of gewoon eens geen zin hebt om je stansmachine voor de dag te halen. Dit zijn namelijk echt complete blokken waar alles al in zit.

Uiteraard kan je, als je wilt, de creaties nog versieren met allerlei stansjes om er je eigen draai aan te geven, net wat je zelf wilt.

Deze Dioramablokken zijn leverbaar in de La Provence en de Summer at the Beach lijn. Ik ben als eerste begonnen met de Summer at the Beach.


Dit zijn Diorama kaarten, dus echte doorkijkjes. Deze zijn wel zo gemaakt dat je ze wel gewoon plat in een envelop kan verzenden. In een blok zit voldoende materiaal voor 8 Diorama kaarten.


Hier kan je wel zien dat het echt een soort doosje is.


Ik heb bij deze creatie zelf alleen nog wat visnet toegevoegd en een paar schelpjes. De rest komt allemaal uit het Diorama blok.

Studio Light -  Diorama Die-Cuts block A4 - Summer at the Beach 02

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX