woensdag 13 juli 2016

Sizzix DT - Summertime

Voor het blog van Sizzix heb ik deze keer een aparte kaart gemaakt waarin ik een stuk mica heb verwerkt. Wil je precies weten hoe ik dat heb gedaan? Welke afmetingen ik heb gebruikt? Neem dan een kijkje op het blog van Sizzix:


De prachtige papierlijn die ik heb gebruikt is van Maja Design - Summertime. Ik ben echt fan van deze lijn weer, hij is echt zó mooi!!

Bij deze foto kan je zien dat ik precies tussen de 2 randstansen een opening heb zitten, hier zit wat mica achter. Geeft ook wel weer een erg leuk effect hé? Dit idee heb ik ergens op Pinterest gezien en mijn eigen draai eraan gegeven.
De prachtige randen zijn gemaakt met de Sizzix stans Hello Doily.  In het midden een label gemaakt met de  Sizzix® Framelits™ Die Set 5PK - Labels, Fancy item 657575


Voor de bloementoef heb ik allerlei roosjes van Wild Orchid Crafts gebruikt. Achter de bloementoef nog wat blaadjes, deze zijn gemaakt met de Leafy Lane stans van Sizzix.

De schattige lieveheersbeestjes zijn van Rayher Hobby.


De prachtige vlinder is gemaakt met de Detailed Butterfly stans van Sizzix. In de verpakking zitten 4 stansen. 2 basisstansen waarmee je de onderste vlinder stans (in 2 verschillende vormen). Bij deze stans kan je alleen embossen.
Daarbij zitten er in de verpakking nog 2 vlinderstansen die wel gedetailleerd uitstansen, deze kan je er heel mooi in een andere kleur op gaan plakken. Ik heb alleen in het midden wat lijm gedaan zodat de vleugels ook echt hoog blijven staan. voor de afwerking nog een Pen Nibs in het midden verwerkt.

Om de Shabby look te krijgen heb ik wat Crackle Paint White gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Sizzix - Thinlits Die Set - Leafy Lane Sizzix - Thinlits Die Set - Hello Doily Sizzix - Thinlitz - Tim Holtz Detailed Butterflies DecoArt Media - Crackle Paint White Paper Distresser - Tim Holtz Scrappapier Maja Design - Summertime - COMPLETE COLLECTIE 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX