zaterdag 16 juli 2016

CraftEmotions - Christmas Nature Stockings

Vandaag wil ik jullie deze kerstsok laten zien, gemaakt met de Card Art mal Stockings van Dutch Doobadoo. Hiervoor heb ik het paperpad Christmas Nature van CraftEmotions gebruikt. Deze zal eind van de maand bij ons binnenkomen.  Wat een mooie lijn is dit weer hé?


Ook het prachtige plaatje van de vos, de veren en de denneappels komen uit dit paperpad.


De Poinsettia is gemaakt met de nieuwe stansmal van CraftEmotions. Deze heb ik uit glitterpapier gestansd. Achter de Poinsettia zie je nog de mooie stans "Cirkels in elkaar" van Crealies.

PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Bloem kerstster  PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Prettige feestdagen 


Ook de stansmal Winter is een nieuwe stans van CraftEmotions die eind deze maand uitkomt. Hierbij zitten ook de mooie ijskristallen. Ook deze zijn uit Glitterkarton gestansd.

Voor de afwerking nog wat jutelint gebruikt, wat scrappersfloss en metalen belletjes.
Om de Shabby Look te krijgen heb ik de randen eerst bewerkt met een paper distresser en daarna wat witte Crackle Paint langs de randen gesmeerd.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Stockings PRE-ORDER 2 - CraftEmotions - Paperpad Christmas Nature A4  PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Prettige feestdagen PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Bloem kerstster PRE-ORDER 2 - Lint CraftEmotions - Jute naturel 10mm (2 meter)   Scrappersfloss Karen Foster - Tawny Belletjes met kruisopening - 8 mm - Rood/Wit CraftEmotions - Glitterpapier - Wit - 120gr/5velStansmal - Crealies - Decorette no 11 - Cirkels in elkaar Paper Distresser - Tim Holtz DecoArt Media - Crackle Paint White



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX