dinsdag 8 maart 2016

DT Sizzix - Easter Greetings

Een tijdje terug kreeg ik van Sizzix een email met de vraag of ik in het DT wilde komen. Ik heb de email wel een paar keer moeten lezen, echt super verrast en ook enorm vereerd dat ze mij daarvoor gevraagd hebben. Ik heb dus ook wel "ja" gezegd en zal nu elke dinsdag een nieuwe creatie laten zien op het blog.

De kaarten zullen eerst daar op het blog komen en de week erop zet ik de kaarten hier op mijn eigen blog. Wil je dus weten wat voor nieuws ik vandaag weer heb gemaakt? In de loop van de middag verschijnt er weer een nieuwe creatie op het Sizzix blog:

Maar nu eerst over naar mijn eerste creatie voor Sizzix. Voor de basis van de kaart heb ik de prachtige Easter Greetings lijn van Pion Design gebruikt. Deze heeft zulke prachtige tinten.


Ook het plaatje komt van een scrapvel van Pion Design.


Aan de linkerkant heb ik de Mixed Media Thinlits stans van Sizzix verwerkt. Hier heb ik een klein stukje vanaf gescheurd zodat het mooier uitkwam. Ook zie je nog de prachtige Winged Beaties (vlinders) op deze kaart. De randen heb ik lichtjes aangezet met Distress Inkt Faded Jeans en daarna wat Stickles er overheen gedaan.

Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Mixed Media Sizzix - Thinlits Die Set - Winged Beauties


Achter de bloementoef heb ik wat Raffia verwerkt, maar ook de Thinlits Graceful Garden. Deze heb ik als een soort swirl achter de bloementoef verwerkt.

Sizzix - Thinlits Die Set - Graceful Garden


Hier ook nog een close-up van een prachtige vlinder. Verder he bik voor de decoratie nog wat plakparels gebruikt, een parelhartje, een taartrandje en wat filmstripribbon van Tim Holtz.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR) Taartrand groot - 10 stuks Scrappapier PION Design - Easter Greetings - Images from the Past Scrappapier PION Design - Easter Greetings - Angel of Spring Scrappapier PION Design - Easter Greetings - Forget me Not  Tim Holtz - Filmstrip ribbon Rayher - Plastic mini parelhart Prima Marketing Distress toolDistress inkt - Faded jeans Stickles glitterglue - crystal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX